fbpx

Урядові Центри США з контролю та профілактики захворювань (CDC) заявили, що існує ймовірний зв’язок між двома вакцинами проти COVID-19 та рідкісним захворюванням серця.

Про це повідомляє Голос Америки.

За словами відомства, у понад 1200 осіб, які отримали вакцини Pfizer або Moderna, виявлено міокардит (запалення серцевого м’яза).

Запалення було більш виражене у чоловіків і проявлялося частіше після другої дози. Найбільша кількість випадків — у групі молодих чоловіків віком від 12 до 24 років.

У CDC заявляють, що побічні ефекти, включно з втомою і болем у грудях, були незначними, а переважна більшість людей із діагнозом міокардит повністю одужали. У відомстві також дійшли висновку, що, незважаючи на «ймовірний зв’язок» між двома вакцинами та розвитком міокардиту, переваги вакцинації значно перевищують ризики.

Після оголошення результатів дослідження представник Управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів заявив, що регулятор додасть в інструкцію попередження про потенційний ризик побічного ефекту.

2 червня в Ізраїлі повідомили, що з грудня 2020 року по травень 2021 року в країні зафіксували 275 випадків міокардиту серед пацієнтів, які були вакциновані препаратом Pfizer.

11 червня дослідження у США підтвердили, що у молодих чоловіків після щеплень препаратами Pfizer і Moderna може виникнути міокардит.

Випадки міокардиту після вакцинації Pfizer також виявили у пацієнтів в Японії.

Джерело

COVID-19 Live